ما را دنبال کنید

جستجوگر

آخرین نظرات کاربران

    [Comment_Title] - [Comment_Message] - [Comment_Date]

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 43
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 59
  • بازديد ديروز : 5
  • بازديد کننده امروز : 6
  • بازديد کننده ديروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 2
  • بازديد هفته : 155
  • بازديد ماه : 312
  • بازديد سال : 1,277
  • بازديد کلي : 642,346
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.149.249.154
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

دانلود آهنگ جدید حامد فرد به نام بنی آدم
آهنگ جدید حامد فرد بنی آدم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Hamed Fard Bani Adam
ترانه : حامد فرد | سه تار : سعید پور محمد | آهنگ . تنظیم : حسین غمگینمتن آهنگ جدید حامد فرد بنی آدم

هیس سکوتو حس کن آدم بیا همه دق دقتو بسپر با من بیا

هیس سکوتو حس کن با من

هی آدم سعی کن دوستاتو نس.. دک کنی

پشتت صفحه میچینن همینکه اسم در کنی

دوست دشمنه دشمنته که وای به روزی که با دشمنت دوست بشه و تو های بسوزی

فک کن دشمنه دشمن من که میشد دوستم حالا با دشمن من دوسته میزنم بیخود پوزخند

اینا همونان که وقتی میان دورت هار میشن بیخیال بگو فیلم لورل هاردی چند

این آدمایه جدیدی دارن عادتایه بدی دیگه هیچ جوری نمیشه و.. باورهای قدیم

میگفتن هر کی بامش بیش برفش بیشتر اشتباهه هر کی دامش بیش برفش بیشتر

میگفتن بنی آدم اعضایه یکدیگرن اعضای یکدیگر فعلا اعضای یک میدرن

میگفتن کوه به کوه نمیرسه ولی آدم غذای یکدیگرن همون بنی آدم

آره میگفتن که مار حالش با پونه بد میشه

تا برمیگرده پونه در لونه سبز میشه

اما بنی آدما سر خون هم بیدارن

اگه پول توش باشه حتی پونه هم میکارن

آدم باش همیشه با خدا آزاد نرو به ناکجا آباد

نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به ناکجا آباد

آدم باش همیشه با خدا آزاد نرو به ناکجا آباد

نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به ناکجا آباد

شعر آهنگ جدید حامد فرد بنی آدم

وقتی هستی میگن رو جفت چشامی به علی

ولی وقتی مردی میگن بریم تا شامی بزنیم

بدون که چون عضوی بدرد آید روزگار آری دگر عضوها میکنن تو شادی سپری

یه وقتایی هست که زمونه بد ذات میشه حاکمی تک تیر حکم سرباز میره

منتظری تک دل بیاد تکشو ببری ولی تا دل هست افکارت بر باد میره

وقتی سالمی نیستن وقتی دورتن بیماری

تا به خودت بیای میبینی از خودتم بیزاری

صدامو میشنوی همیشه از قول من میاری

هستم حتی اگه بکشن دور من دیواری

مرد باش تا داشته باشی پایانی داش

حتی اگه سرطان گرفتی پاشایی باش

و بیا تنهایی بسه کمی با هم بتازیم

همه یکی باشیم تا بنی آدم بسازیم

خنجر نزنیم به کسی از پشت به هر نوعی

خسته نشدیم از این همه پشت سر گویی

آدم بوده تا میبرده از رشد من بویی

مینشست پشت سر ما میداد فوش به من گویی

ها دیگه بسه جناب بنی آدم

موضعتو مشخص کن جناح منی یا نه

من واسه آریاری بودن از غرور پرم

من فریادها میزنم در سکوته خودم

آدم باش همیشه با خدا آزاد نرو به ناکجا آباد

نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به ناکجا آباد

آدم باش همیشه با خدا آزاد نرو به ناکجا آباد

نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به ناکجا آباد


برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

par30rap | پارسےرپ
The Best Persian Rap & Hip-Hop+ 24/7 پارسےرپ رسانه آزاد و بدون سانسور

نویسندگان

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

نظر شما درباره مطالب سایت چیست ؟

دوست دارید رسانه پاتوق61 در چه زمینه ای فعالیت کند ؟

رپر مورد علاقه شما؟!