طرح سیم‌کارت هدیه
کلیه مشترکینی که در بهار 93 اقدام به خرید هریک از سیم‌کارت‌های رایتل (دایمی، اعتباری و دیتا) نمایند، می‌توانند علاوه بر سیم‌کارت خریداری شده، یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه نیز دریافت نمایند.

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا:
مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا که در بازه زمانی اجرای این طرح اقدام به خرید و فعالسازی سیم کارت خود نمایند، پس از اولین استفاده از سیم کارت خریداری شده، پیامکی حاوی یک "کد هدیه" دریافت خواهند نمود.
این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به وب سایت رایتل و استفاده از این "کد هدیه"، نسبت به ثبت نام یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به نام خودشان و یا فرد دیگری اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ارسال این سیم‌کارت از طریق پست و به ‌صورت رایگان خواهد بود.

مشترکین سیم‌کارت دایمی:
کلیه مشترکین سیم‌کارت‌ دایمی مشمول دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری هدیه، به یکی از روش‌های زیر می‌باشند:

  • مشترکینی که به‌ صورت حضوری به فروشگاه‌ها رایتل مراجعه و اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی رایتل نمایند، بلافاصله سیم‌کارت اعتباری هدیه خود را دریافت خواهند نمود.
  • مشترکینی که از طریق وب‌سایت رایتل و یا با مراجعه به نمایندگی‌های رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی نمایند، سیم‌کارت اعتباری هدیه خود را به‌صورت رایگان و از طریق پست دریافت خواهند نمود.

نکات قابل ذکر

  • علاوه بر هدایای استثنایی بسته آغازین سیم کارت‌های اعتباری و دیتا، 5,000 ریال به ‌عنوان اعتبار اولیه ویژه سیم‌کارت هدیه در نظر گرفته شده است.
  • علاوه بر هدایای استثنایی بسته آغازین سیم کارت دایمی، 10,000 ریال به عنوان اعتبار اولیه ویژه سیم‌کارت هدیه درنظر گرفته شده است.
  • مدت اعتبار کلیه هدایا 30 روز بوده و پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.
  • در صورت عدم استفاده از سیم‌کارت پس از 2 ماه از تاریخ ثبت نام، هدایای فوق منقضی می‌گردد.

ثبت نام و خرید